Oldal kiválasztása

Splinter Cell: Conviction – Kooperatív mód

Splinter Cell: Conviction – Kooperatív mód
15 éve született ez a tartalom. Kezeld ennek megfelelően (pl. egyes hivatkozások esetleg már nem működnek).

Hivatalosan is bemutatkozik a Splinter Cell: Conviction kooperatív módja, mely az eddig megszokott sémától eltérve, a játék fő cselekményszálának előzményeként lesz beépítve a játékba.

A kooperatív mód első konkrét, hivatalos részletei az Official Xbox Magazine brit kiadásában láttak napvilágot. A co-op mód rendhagyó módon nem a teljes, fő cselekményszál újrajátszását takarja majd, hanem egy teljesen különálló kampányt, mely a UbiSoft ígérete szerint közel hat órányi játékélményt ígér. A fő szál előzményeként funkciónáló prológus időben két hónappal előrébb jár, mint Sam Fisher kalandja, és két új, eddig ismeretlen hőst ismerhetünk majd meg. Daniel Sloane-Suarezt, fednőve Archer és Mikhail Loskovot, akit Kestrel fedőnéven fogunk megismerni.

 

A co-op mód vezető dizájnere, Patrick Redding a magazinnak elárulta, a két karakter kezdetben ki nem állhatja majd egymást, nem bíznak egymásban, de a történetben előrehaladva folyamatosan kiépül köztük a bizalom.

 

Ezen kívül különböző challengek is helyet kapnak majd az új, 2010 februárjában bemutatkozó Splinter Cell-ben. A kihívások a Third Echelon Missions futnak majd és összesen hat különböző térképet vonultatnak fel, amelyekből négy a co-op mód térképei közül lett kiválogatva, kettő pedig exkluzív anyag lesz. Eddig a következő módok ismertek: Hunter, Infiltration, Last Stand, és a Face Off. A Hunterben az ellenségtől kell megtisztítani a terepet, az Infiltrationben úgy kell likvideálni az ellenfeleket, hogy nem bukunk le, a Last Standben meg kell védenünk valamit a folyamatosan özönlő ellenelektől, míg a Face Off-ban bajtársunkkal vállvetve kell bedarálni mindenkit.

 

Translate »