Deus Ex 3 – Friss részletek és koncepciós képek érkeztek
Korábban jeleztük, hogy a PC Zone októberi számában friss, ropogós részleteket közöl a brit magazin szerkesztősége. Megérkezett az újság, melyből kimazsoláztuk a képeket és az érdekességeket!
Most ünnepli 200. megjelenését a brit PC Zone, mely stílszerűen egy Deus Ex 3 előzetessel lepte meg állandó olvasóit. Az exkluzív információkból kimazsoláztuk a legérdekesebbeket, így például sikerült megtudnunk, hogy az Eidos Montreal egy konspirációs, csavaros sztorit talált ki, melynek írásában részt vett az előző két epizód forgatókönyvírója, Sheldon Pacotti.
A Deus Ex 3 2027-ben játszódik és ahogy arról már korábban beszámoltunk, az első epizód előzményeit taglalja majd. A játék főhőse egy hétköznapi fickó, Adam Jensen, aki egy privát biztonsági cég alkalmazottja. A cég egyik laboratóriumában dolgozik, ahol a biológiai mutációval foglalatoskodik Jensen. Érdekesség, hogy az itt kifejlesztett nanotechnológia egy része visszaköszön a Deus Ex első részében. Egy nap azonban felborul főszereplőnk unalmas hétköznapi munkamenete, ugyanis kommandósok törnek be cégéhez, és a kísérleteiet felhasználva iszonyatos vérengzés veszi kezdetét.
A montreáli bázis elmondása szerint a környezet erősen hajaz majd a Szárnyas fejvadászban látottakra. Shanghai például egy óriási metropolisz, ahol mind a hatalmas felhőkarcolókon, mind a lebegő villamosok tetején hatalmas holografikus kivetítőket látni. A város két részre szakadt: A felső régióban a gazdagok élnek, míg a alul a szegény negyed lakói húzták meg magukat.
A harcrendszert komolyan megreformálják, ugyanis a fejlesztők célja, hogy egy olyan rendszer részesei lehessünk mely egyaránt kielégíti a kezdő és a játékot jól ismerő játékosok igényeit. Ennek megfelelően kihagyják az előző rész nagy baklövésének számító funkciót, miszerint csak egyféle töltény lehet nálad. A pisztolypárbajok esetében csakis célzási képességeink lesznek a döntőek, illetve a történet előrehaladtával megkaparintott tapasztalati pontok jóvoltából rengeteg spéci eszközt aggathatunk karabélyunkra.
Állítólag saját magunk is fejleszthetjük, mégpedig közel húszféle mutáció áll majd rendelkezésünkre, hogy genetikailag módosítsuk képességeinket. Például az egyik ilyen képesség jóvoltából, ha leugrunk egy magas épületről, akkor érkezés előtt hatalmas karok nőnek ki a hátunkból, amik tapadó korongként viselkedve a falhoz tapadnak, ezzel elkerülve, hogy becsapódjunk az asztfaltba, míg egy másik szuperképességgel puszta kézzel üthetünk át tömör betonfalakat, ezze meglepve az ellenséget.