Oldal kiválasztása

Alone in the Dark – Mitől is lesz igazán jó?

Alone in the Dark – Mitől is lesz igazán jó?
17 éve született ez a tartalom. Kezeld ennek megfelelően (pl. egyes hivatkozások esetleg már nem működnek).

Az új Alone rész körül beizzított reklámkampány továbbra is teljes gőzzel dübörög. Ennek keretein belül jelent meg egy interjú Nour Pollonival, a játék producerével.

A hatalmas walktrough sorozat után megszólalt Nuor Polloni is és elmondta szerintük pontosan mi az, amivel az Alone in the Dark igazán meg tudja majd fogni a játékosokat. Úgy néz ki érdemes volt rászánni a programra azt a négy és fél évet. A grafika gyönyörű lett – de ezt már eddig is tudtuk. A programnak viszont lesznek kifejezetten kellemes aspektusai is. Így például minden egyes helyzetnek több megoldása is lehet – szabadon választunk közülük -, a környezet abszolút felhasználható, tényleg szinte minden mindennel kombinálható (pl. szélből fáklya). Illetve ami nekem ngyon szimpatikus, hogy nem a régi "jujj sötét sarokból a szöny" című ijesztgetési technikát alkalmazzák, hanem maga a környezet rendelkezik valami kegyetlen baljós hangulattal, ugyanakkor nem a horror elemeket tekintik a játék központi témájának.

Na de beszéljem helyettem a játék csinos producere, Nuor Polloni:

Translate »