Búcsút inthetünk a demóknak?
Nagyon úgyfest, hogy a jövőben a jelenlegi felhozatalnál is kevesebb játékdemóval találkozhatunk.
Egyre elterjedtebb tendencia, hogy az egyes nagyobb nevű alkotásokhoz a komolyabb anyagi háttérrel rendelkező stúdiók, kiadók már nem készítenek demonstrációt, hanem inkább a reklámkampányba ölik az így megspórolt pénzmagot. A lépés valahol érthető, hiszen egy demó elkészítése rengeteg időt, energiát és pénzt emészt fel, ami nem térül meg a csapatoknak. AZ MI6 videojáték értékesítési konferencián készült tanulmány is pont erre világít rá, így a jövőben a jelenlegi mennyiségnél is kevesebb kipróbálható verzió lesz majd online elérhető. Ezeket is főleg a kisebb csapatok dobják majd ki, akiknek sajnos nincs akkora anyagi tőkéjük, hogy reklámokkal csalogassanak vásárlókat.