Reklámok a Brothers in Arms-ban
Ahogy arról korábban már beszámoltunk, a Gearbox több fejlesztés alatt álló játékában a jövőben reklámokat tüntet fel. Ez ügyben igencsak megoszlottak a vélemények, így aztán a kételyeket a Randy Pitchford, a Gearbox elnöke oszlatta szét.
Pár nappal ezelőtt jelentettük, hogy a Gearbox egyezséget kötött az in-game reklámozással foglalkozó Double Fusion-nel. A partneri kapcsolat lényege, hogy a jövőben piacra kerülő Gearbox termékekben reklámokat helyezne el a csapat. A hír hallatán nagyon sok játékos nem tetszésének adott hangot, hiszen hogy nézne ki egy Burger King reklám a második világháborús Brothers in Arms-ban?
Ezen fanyalgók és kétkedők számára adott csattanos választ Randy Pitchford, a Gearbox elnöke. Az úriember blogjában képekkel illusztrált képeken mutatta be, hogy például a BiA-ban egy Philips reklámnak igenis van létjogosultsága, hiszen a holland cég már a második világháború idején is létezett, ráadásul a Market Garden hadműveletet feldolgozó produkcióban pont tiszteletünket tesszük Eindhovenben, a Philips egyik akkori gyárában. Egyszóval nyugodt szívvel elmondható az ötletről, hogy korhű, beleolvad a környezetbe, abszolút nem zavaró. Pitchford azt is hozzáfűzte mondandójához, hogy az így befolyó összegeket a játékok tökéletesítésére használják fel.