Oldal kiválasztása

Mit csinál a gémer amikor nem gémel?

Mit csinál a gémer amikor nem gémel?
19 éve született ez a tartalom. Kezeld ennek megfelelően (pl. egyes hivatkozások esetleg már nem működnek).

Az IGN márciusi felmérésének eredményei.2006 márciusában az IGN elindított egy felmésért, amely olyan információkat
volt hivatott kideríteni, mint hogy milyen egyéb elfoglaltságokat szeretnek a játékosok, a
videojátékokon kívül. Az Anatomy of a Gamer névre hallgató
kezdeményezés során négy fő kategóriát próbáltak meg feltérképezni, melyek a zene, a filmek, a TV,
valamint a kereskedelmi márkák voltak. Nézzük hát az eredményeket:

Zene
– a játékosok 46%-Gorillazt szeret hallgatni
– 39%-uk Eminemet

33%-uk U2-t
– 32%-uk Kanye Westet
– 30%-uk pedig Coldplayt

Filmek
– 63%-uk a legjobban az új X-Men filmet várja
– 55%-uk a Karib tenger
kalózainak új részét
– 33%-uk a Da Vinci kódot
– 31%-uk a Mission: Impossible III-ék
részét

Televízió
– 68%-uk nézi a Family Guy-t

64%-uk a Simpson családot
– 51%-uk a South Parkot
– 26%-uk a Lostot
– 24%-uk a 24-et

23%-uk a The Daily Show-t
– 22%-uk a SportsCentert
– 21%-uk az American Idolt
– 19%-uk a
Punk’d-et
– 16%-uk a House-t
-14%-uk a Prison Breaket

Kereskedelmi márkák
A legnépszerűbb márkák a Google, Apple, Coca-Cola, ESPN, Target
voltak a felmérés szerint.

Hogy ebből tulajdonképpen mit is szűrhetünk le mi, főleg innen,
Európából, azt nem tudom, de az mindenesetre érdekes lenne, ha összehasonlíthatnánk, miben
különböznek az európai és amerikai szokások a játékosok körében.

Translate »