Select Page

EverQuest Next bejelentés

EverQuest Next bejelentés
11 éve született ez a tartalom. Kezeld ennek megfelelően (pl. egyes hivatkozások esetleg már nem működnek).

Tizennégy évvel ezelőtt a Sony Online Entertainment egyszer már alaposan felbolygatta az MMO-k világát. Most ismét erre készülnek, mégpedig egyik legsikeresebb játékuk, az EverQuest új részével.

Az EverQuest Next egyszerre nyúl vissza a régi klasszikus elemekhez, s próbál majd reformot véghez vinni a jó ideje egy helyben topogó MMO műfajában. A Sony Online Entertainment egyrészt tisztában van vele, hogy képtelenség megfelelő ütemben új tartalmakat generálni, így a játék jövő évi megjelenésével párhuzamosan elérhetővé teszik majd a EverQuest Next Landmark-ot, ami lehetővé teszi, hogy a rajongók is saját elképzelésük szerint generáljanak zónákat, épületeket, bármit. A legjobbakat a készítők is fel fogják használni.

:galeria:

A játék voxel-alapú grafikus motort használ majd, ami lehetővé teszi, hogy rombolható legyen a környezet, így egy-egy komolyan ütközet után alaposan átformálhatjuk a minket körülölelő környezetet. Az ígéretek szerint egész városokat húzhatnak fel a játékosok, a nagyobb események pedig heteken vagy akár hónapokon át is tarthatnak. A mesterséges intelligencia saját igényei szerint fog cselekedni, így például egy ork horda nem feltétlenül azért támad meg, mert látómezejükbe kerülünk, hanem azért, mert aranyra van szükségük. Az EverQuest Next-ben nem lesznek szintek, viszont kezdetben negyven különböző kaszt képességeit sajátíthatjuk el, akár ezeket kombinálva, így mindenki a hozzá legközelebb álló stílusú karaktert nevelgetheti.

A játék free-to-play lesz, kizárólag PC-re fog megjelenni, valamikor 2014-ben. A bétára itt tudtok jelentkezni.

Translate »