Oldal kiválasztása

Prey 2 – Befutottak az első részletek

Prey 2 – Befutottak az első részletek
14 éve született ez a tartalom. Kezeld ennek megfelelően (pl. egyes hivatkozások esetleg már nem működnek).

Az első teaser trailer után megérkeztek a jövőre datált Prey második részének első részletei, melyből többek között az is kiderül, az új részben már nem az indián Tommy-t fogjuk majd irányítani.

A Prey második részének története az első rész első pályájával indít majd, viszont az eseményeket már nem Tommy, az indián, hanem Killian Samuels sheriff és börtönőr szemszögéből követjük majd végig. A magazinból származó információk szerint a Human Head Studios már három éve dolgozik a második részen, a fő platform az X360, viszont a fejlesztőcsapat nem tervezi, hogy Kinect, 3D és Move támogatást kap majd a játék X360-as és PS3-as verziója. A Prey 2 nélkülözni fogja a többjátékos módot is, a készítők ugyanis úgy látják, hogy amikor mindenki a Call of Duty-val és a Halo-val játszik, nincs értelme erőforrásokat pazarolni a multira, így az új epizód abszolút az egyjátékos kampányra koncentrál.

 

A játékmenet alapvetően nyitott lesz, az ígéretek szerint hatalmas, szabadon bejárható helyszíneket kapunk, ahol kedvünkre kalandozhatunk, azzal beszélünk, akivel akarunk, azt a feladatot vállaljuk, amelyiket csak akarjuk. A környezet egyébként teljesen interaktív lesz, sőt, sok esetben élnünk kell a kínálkozó lehetőségekkel (lopakodás a sötétben).

 

A Prey 2 producere elmondta, a játék fejlesztését többször leállították, majd újrakezdték, és a fejlesztés közben olyan címekből merítettek ihletett, mint a Mirror's Edge, a Killzone, a Mass Effect, az Assassin's Creed, a Riddick játékok, a Vanquish, vagy a Szárnyas fejvadász mozifilm. Mindez a játékmechanikán és a művészeti megvalósításon látszik majd meg a legjobban. Utóbbi esetében a látványvilág a Bioshock és a Mass Effect keresztezésének tűnik, míg a játékélmény a producer szerint olyan lesz, mintha a keresztezték volna a Mirror's Edge-ban látott mozgáskultúrát, a Mass Effect szabadságát és a Killzone 2 tűzharcait.

 

A játékban a Borderlands-hez hasonló gyűjtögetési rendszer lesz, kreditekre tehetünk szert, amivel főhősünk eszközeit, képességeit és fegyvereit fejleszthetjük majd. A helyszín ezúttal az Exodus bolygója lesz, ahol olyan változatos lokációkat fogunk meglátogatni, mint kietlen sivatagok, hatalmas városok, vagy sziklás hegyvidékek.

 

Várható megjelenés 2012-ben, PC, X360 és PS3 platformokon, és a stúdió már a letölthető tartalmakon is dolgozik.

Translate »