Oldal kiválasztása

GDC 09: Szélesvászonra viszik a Dante’s Infernot

GDC 09: Szélesvászonra viszik a Dante’s Infernot
16 éve született ez a tartalom. Kezeld ennek megfelelően (pl. egyes hivatkozások esetleg már nem működnek).

Még meg se jelent, ráadásul alig tudni bármit is az EA legújabb hack’n’slash alkotásáról, Hollywood mégis lecsapott a játékra, és filmet készít a pokolba való utazásról.

Az Isteni színjáték első részéből készít játékot az EA Redwood Shore csapata, míg a korábban megerősített moziverzió munkálatai is szépen lassan beindulnak. a God of War sorozat stílusát képviselő produkcióban külső nézetben követjük majd az eseményeket és a GoW-ban látott kombók, mozdulatok térnek vissza az Isteni színjáték adaptációjában is, itt is megtalálható lesz a manapság nagy népszerűségnek örvendő QTE (Quick Time Event), vagyis a megfelelő gombok nyomkodásával saját magunk alakíthatjuk a történéseket, így kicsit filmszerűvé válik a játék. Húsz láb magas szörnyeket mászhatunk meg és végezhetünk ki brutálisan. Az első kedvcsináló mindezt alá is támasztja, így kiváncsian várjuk, hogy az X-Men 2 és a Superman visszatér társírója, Dan Harris milyen forgatókönyvet vés a Universal Pictures-nek. A produceri teendőket a Strike Entertainment munkatársai Marc Abraham és Eric Newman vállalta magára, míg a film készítésében az EA két munkatársa, Jonathan Knight és Patrick O’Brien fog segédkezni. A Universal olyan stúdiókat ütött ki a nyeregből, mint a Paramount, a New Regency vagy az MGM.

 

A Universal ezen kívül mégegy EA játék alapján is élőszereplős filmet készít, így szélesvászonra kerül az Arm of Two, amit a Bourne ultimátumon dolgozó Scott Z. Burns ír, producerként pedig Scott Stuber neve bukkant fel. A Sims alapján is filmet készít, az Electronic Arts ezt a FOX-szal készítetti a kaliforniai cég, míg a Mass Effect mozit Avi Arad producer jóvoltából hozzák tető alá.

Véleményünk szerint

Aktuális fórumtémák

Eseménynaptár

Translate »