Alone in the Dark – Mitől is lesz igazán jó?
Az új Alone rész körül beizzított reklámkampány továbbra is teljes gőzzel dübörög. Ennek keretein belül jelent meg egy interjú Nour Pollonival, a játék producerével.
A hatalmas walktrough sorozat után megszólalt Nuor Polloni is és elmondta szerintük pontosan mi az, amivel az Alone in the Dark igazán meg tudja majd fogni a játékosokat. Úgy néz ki érdemes volt rászánni a programra azt a négy és fél évet. A grafika gyönyörű lett – de ezt már eddig is tudtuk. A programnak viszont lesznek kifejezetten kellemes aspektusai is. Így például minden egyes helyzetnek több megoldása is lehet – szabadon választunk közülük -, a környezet abszolút felhasználható, tényleg szinte minden mindennel kombinálható (pl. szélből fáklya). Illetve ami nekem ngyon szimpatikus, hogy nem a régi "jujj sötét sarokból a szöny" című ijesztgetési technikát alkalmazzák, hanem maga a környezet rendelkezik valami kegyetlen baljós hangulattal, ugyanakkor nem a horror elemeket tekintik a játék központi témájának.
Na de beszéljem helyettem a játék csinos producere, Nuor Polloni: